New Music: Kay Jay -Ma Lobe (Don’t Go There) – [Reply to Reminisce Diss to Vector]

On behalf of Vector (Me i No Know ooo, if na vector send am sha) ,Up and coming act replies reminisce to his Ata reply to vector he dropped days Ago. It’s every Man for himself on this corner. The Boy dey rap sha!

Listen Up…. kayjay 1 – reminisce – 0 ..Game on Lol

Article Tags: · · · ·

Comments

comments

Comments

• who u b self@kayjay abi wetin u kal urself,se na ur family b vector ni,so wotz ur own cup of tea in dis diss abeg,u beta go fyn album drop…oode

alapomerin March 5, 2012 4:54 pm Reply
    • I love you kay jay, this is one of the best Rap flow and punch line i have heard from a Nigeria rapper! punchline is sick! how u go compare HENESSY and Alomo!! who b alomo? as 4 me i prefare Hennessy ooo!! Vector and Remi Aluko no be mate jor! case close. lol

Tosin March 6, 2012 9:08 am Reply
  • omg!Reminisce will need Mi,Mode Nine, vector, and wake Dagrin to write punchlines 4 him to Reply Kay Jay, this boy kill Reminisce, well is good 4 him, him no get respect for his masters. abeg make una beg vector make him no border reply again. kay jay don do justice to d case. but i love dat Reminisce new song sha; chicken.

Atom March 6, 2012 9:21 am Reply
  • Kayjay i no notice ur wack flow sef.JAGUDA.COM una no go respect una sef, una don turn rap judge ? Leave em make em nock thier ball.na vector vs reminisce ,no be kayjay vs reminisce.MIND UR BIZNIZ

jaro March 12, 2012 5:40 am Reply
  • Kay jazz abi kilo oruko e sef?! Yhu stupid reach like diz ni?.I pity yhur career wey nor get bearing b4.. Jaguda.com yhu guyz sud knw d kinda song yhu r posting.

i say it how it is March 23, 2012 12:35 pm Reply
  • Who b dis ode wey ÐƹƔ call him self kay jay ,shey U̶̲̥̅̊ b vector nii I kŊØ̲̣ ŊØ̲̣ watin consine U̶̲̥̅̊ inside d mater way ÐƹƔ ground.ŊØ̲̣ go find sonq drop.

yack May 20, 2012 10:32 am Reply
  • hahahahaha nice one kay jay … talk to dat nigga .. he need help….

ohkase May 30, 2012 3:17 pm Reply
  • Which one b own self »̶̥KK⌣̊┈̥-̶̯͡»̶̥♡ jay abi wetin den they call U̶̲̥̅̊ self, as I ÐƹƔ so I like vector but reminise na м̣̣̥̇̊Ɣ main man about wetin U̶̲̥̅̊ ÐƹƔ say I beg cut Į̸̸̨τ̲̅ off βε̲̣fore I cut Į̸̸̨τ̲̅ for U̶̲̥̅̊ bicth….:(

kprince May 30, 2012 5:01 pm Reply